این کتابو حدود دوسال پیش توی ترمینال جنوب تهران خریدم. بیکار بودم، رفتم سراغ دکه کتابفروشی که همون نزدیکا بود و شروع کردم کتابا رو برانداز کردن و برگ زدن. فروشنده گفت: "می‌خوای یه کتاب خوب بهت معرفی کنم؟" با لبخند و کنجکاوی نگاهش کردم.
اومد بیرون و از بین کتابا اینو برداشت گرفت سمتم.
- این خیلی کتاب خوبیه!
گرفتم و تشکر کردم. برگ زدم. به نظر کتاب بدی نمیومد. جالب بود. قیمتش هم مناسب بود.
به خصوص دو جمله ای که روی جلد کتاب از برایان تریسی و آنتونی رابینز در توصیه ی این کتاب نوشته بود نظرمو جلب کرد و نسبت به محتوای کتاب کنجکاو شدم.
خریدمش.
#لطفاً_متفاوت_باشید در واقع لیستی از دستورالعمل های ساده و کاربردیه برای داشتن روابط اجتماعی بهتر و تقویت اثرگذاری یا همون کاریزما.
کتاب راحتیه. زبان ساده‌ای داره و خوندنش کار نداره.
ولی عملی کردنش، اونطور که من حساب کردم، اگه آدم ثابت قدم و منظمی باشی، دو سال و ۶ ماه و ۲۱ روز طول می‌کشه.
و این کار سختیه!
پیرمرد مهربون و خوش برخوردی بود. معلوم بود خودش هم از بعضی دستورالعمل های این کتاب استفاده کرده بود. دیگه ندیدمش که ازش بابت معرفی این کتاب تشکر کنم. .
#کتاب_خوب
.
اثر #آلن_پیز و #باربارا_پیز
.
پ.ن:
اگه پایه باشید دوست دارم دستورالعمل های این کتابو استوری کنم و هر دستورالعمل رو قدم به قدم با هم انجام بدیم. اگه مایلید موافقت تونو تو کامنتا اعلام کنید. اگه پنج نفر یا بیشتر شدیم من استوریاشو شروع می‌کنم.
فقط نکته اش اینه که این یکیو باید مشارکت فعال داشته باشید.
اگه پایه این بگین تا استوریاشو شروع کنم☺

.
.
#مهارت_های_ارتباطی
#کاریزما
#اثرگذاری